TELEFON: 0708-844891

Intensivutbildning

Jag har god vana/erfarenhet av att genomföra intensivutbildning på bilkörkort. Utbildningen görs vanligtvis på 10 st arbetsdagar, med fördel att eleven kommer något förberedd, genom att ha börjat läsa teori innan utbildningen, även fördel att eleven har kört lite bil innan (framförallt kunna växla litegrann). Men det är absolut inget krav.

Bra planering är att boka intensivutbildningen ca 1 månad innan utbildningen påbörjas, så att Risk 1, Risk 2, kunskapsprov och körprov kan inbokas. Samt ev. boka boende på vandrarhem.

Vandrarhem

Vandrarhem som kan hyras angående intensivutbildning ligger ca 300 meter från trafikskolan. Är öppet hela året.

Kontorstid:
kl. 10:00 -12:00 och kl. 16:00 – 18:00.

Pris per natt eller per vecka får kollas med Vandrarhemmet.

www.lidkopingsvandrarhem.com

Resa

Bilden är tagen utanför trafikskolans dörr så det är nära till tåg & busstation (ca 75 meter).

Nära till centrum och torg

Lidköping är en vacker mindre stad på ca 38.000 trevliga invånare, staden ligger intill Vänerns stränder och ca 13 mil norr om Göteborg.

Rådhuset på bilden ligger mitt i staden och ca 400 meter från trafikskolan.

Några av våra elever som klarat uppkörningen